Projekt sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada

DOŽIVLJANJE IN USTVARJANJE ANIMIRANIH FILMOV


Datum novice: 07.07.2020

Opis modula:

Z animiranimi filmi, risankami, se otroci srečujejo vsak dan. Kdaj in kako pa filme vključiti v vrtce in šole? Skupaj bomo ugotavljali, na kaj moramo biti pozorni, ko izbiramo kratke ali celovečerne animirane filme. Ob izbranih odlomkih bomo spoznavali različne avtorske pristope ter tehnične, likovne in vsebinske elemente, ki prispevajo h kakovosti filma. Predstavili bomo tudi nekaj primerov, kako prilagoditi dejavnosti posameznim starostnim skupinam. Sledila bo delavnica, na kateri se bodo udeleženci spoznali z ustvarjanjem animiranih filmov. Pri ustvarjanju animacij premikamo material, ki je sam po sebi nepremičen (risbo, barvo, papir, predmete, ...) in tako oživimo nekaj, kar ni živo, temveč samo narisano, zmodelirano, ... Na  delavnici se bomo spoznali s celotnim procesom. Od ideje pa do končne izdelave moramo postoriti marsikaj: napisati zgodbo, pripraviti likovno podobo, film animirati, zmontirati sliko, ter film glasbeno in zvočno opremiti. Z ogledom primerov animiranih filmov, ki so jih ustvarili predšolski in šolski otroci, se bomo prepričali, da je ob ustrezni podpori v vrtcu ali v šoli mogoče ustvariti pronicljive, komične, vizualno prepričljive in tehnično dobro izdelane animirane filme. Na delavnici bomo prisotni skupaj ustvarili kratko filmsko sekvenco v tehniki stop animacije.