Sporazumevalna zmožnost
Barbara Baloh
Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta
Sporazumevalna zmožnost
Sporazumevalna zmožnost je zmožnost sprejemanja, razumevanja, doživljanja, vrednotenja in uporabe sporočil raznih vrst ter tvorjenja učinkovitih ustreznih, razumljivih in pravilnih sporočil raznih vrst, je zmožnost učinkovitega sodelovanja v dvosmernem sporazumevanju. V projektu SKUM je govora o sporazumevalni zmožnosti v različnih umetniških jezikih, ki se kaže v različnih načinih izražanja umetnosti in zajema sprejemanje in oddajanje sporočil (likovnih, glasbenih, gledaliških …) skozi dialog z umetnostjo.
Ključne besede: sporazumevalna zmožnost, umetniški jeziki, izražanje.
_______________________________________________________________________________
Barbara Baloh
Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta
Eda Birsa
Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta
Medpredmetno povezovanje in timsko delo
Medpredmetne povezave se lahko izvajajo pri rednem pouku in izven njega. Tako pri načrtovanju kot pri izvajanju povezav pa ne moremo mimo timskega sodelovanja med učitelji, če se odločimo za povezovanje več predmetov, ki jih ne poučuje en sam učitelj, oziroma, kadar pri realizaciji učnega procesa načrtujemo sodelovanje z umetnikom ali drugim strokovnjakom s posameznega predmetnega področja.
Ključni besedi: medpredmetno povezovanje, timsko poučevanje.